Răspunsuri

2014-10-30T15:32:16+02:00
Asemănător - apropiat , similar
a ezita - a se lipsi , a ocoli , a pregeta
poate ai vrut să scrii elegant :)) elegant - distins , îngrjit
detaliat - amănunțit
povestire - a istorisi , a expune , a spune , a relata
a persevera - încăpățânare, stărui
inocent - nevinovat
1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T15:34:23+02:00
Asemanator-corespondent,asemenea;a ezita-a nu indrazni,a se codi;elevat-academic,solemn;detaliat-amanuntit;povestire-istorisire;a persevera-a se starui;inocent-nevinovat...Sper ca te-am ajutat
2 4 2