1.Care dintre cuvintele de mai jos are cel mai mare numar de silabe ?
a)ianuarie b)doctorita c)constiinta d)domnisoara

2.Care dintre cuvintele de ma jos are o silaba formata dintr-o vocala si patru consoane ?
a)optsprezece b)constructor c)complement d)personaj

3.Precizati forma corecta de plural a cuvintelor: parau,fasie,alfabet,matusa

4. Doua propoziti in care cuvantul ,,cot'' sa aiba sensuri diferite .












2

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-10-30T15:29:49+02:00
1.Ianuarie 2.Constructor 3.Pâraie, fasii, alfabete,mătuși 4.Andrei la lovit cu cotul pe Bogdan Masa este de un cot si jumatate.
succes in continuare
Ms
Si tu sa ai succes
mersi mult
esti fata sau baiat?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T15:32:57+02:00
1. Ianuarie
2.b) con-struc-tor
3. paraie , fasii , alfabete , matusi
4. Are un cot ascutit.
   Am nevoie de un nou cot pentru a-l inlocuii pe cel stricat al chiuvetei de la bucatarie
:)
Nu e adevara
Ia-nu-a-ri-e cum au toate același număr de silabe
stiu ,am gresit,tu Glumetul trebuia sa fi ales cel mai bun ,dar am gresit casuta,scuze
Da , am vazut . Dar am corectat . Mersii de observatie.