Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T15:29:18+02:00
Sunt o mare iubitoare de animale , dar dintre toate , cel mai mult ador cateii . Sunt atat de frumosi , imi plac si cei micuti , "de buzunar" , dar cel mai mult mi-as dorii un Husky . Sunt atat de frumosi , iar ochii lor albastrii sunt atat de puri . Impreuna cu blanita lor foarte pufoasa , de un alb imaculat si negru precum carbunele , ochii lor creeaza un contrast superb . I-as putea privii intreaga zi . Mi-s dorii foarte mult un astfel de catel , care sa fie si cel mai bun prieten al meu .
sigur
acus pun intrebare ok?
poti pune aici
http://brainly.ro/tema/271759
repede
2014-10-30T15:40:29+02:00
De exemplu:::Eu asi dori un  caine pitbull deoarece iubesc foarte mult aceasta rasa de caini si chiar daca sun rai eu am sai imblinzesc .Prietena mea are 2 caini pitbull si cand iam vazut deodata am dorit si eu .Eu iubesc acesti caini frumosi...
1 5 1