Răspunsuri

2014-10-30T15:09:46+02:00
Luna mai, mai saturat
masa va fi la ora 12.
mama asta se tine in 2 bolturi
cartela de vizita e gresita
cartela de reincarcare nu e buna
ciocul vrabiei e cam ascutit
cioc, cioc, deschide usa
cupa a fost luata de Ion
Cupa vasile e absent
eu voi urma un curs biblic
am un curs greu in viata
cam atit, sper ca te-am ajutat.



Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T15:13:01+02:00
Mai - luna mai \ "mai tare , mai des "
Masa - masa (loc unde mananci) \ masa ( greutate) ex : "masa corpului"
Ai - interjectie \ "ai fost?"
Cartela - cartela SIM \ a cartela ( de la verb)
cioc - interjectie ( cioc,cioc,cioc) \ Ciocul de la pasare
cupa - cupa campionilor \ cupa de inghetata
curs - cursul vietii \ cursul de informatica
express - trenul express \ 
iris - iris ca floare \ irisul ochiului

Am o cartela noua . \ Au decis sa carteleze toate marfurile.
Din codru se auzea"cioc,cioc,cioc" . \ Papagalul meu are un cioc rosiatic.
Si lira?
Cupa Campinilor a fost castigata de... \ Am mancat o cupa de inghetata cu fistic.
Apa plata a costat decat o lira. \ Am privit constelatia Lira .