Răspunsuri

2014-10-30T15:00:44+02:00

535-212=323 porumbei negri

535+323=858 porumbei in total

sper ca ti-am fost de ajutor
multumesc e pentru fetita mea .Maine da test
te rog ajutane ?In tr-o padure de stejari din delta traiesc 9 mistreti si de 4 ori mai multe vulpi.Cate animale traiesc in aceea padure?
nu stiu cum sa fac ce ai spus tu ,sa trimit direct la tine?
scuze am gresit
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T15:01:54+02:00
(535-212)+535=323+535=858
Daca diferenta este 298 ,iar descazutul este suma numerelor 255 si245, afla cat este scazatorul.
te rugam sa ne ajuti .multumim
suma nr 255+245=500 500-scazator=298 500-298=202 este scazatorul
te rog sa ne ajuti nu stiu sa trimit cum ai spus tu?
Intr-o padure de stejari traiesc 9 mistreti si de 4 ori mai multe vulpi .Cate animale traiesc in padure?