Răspunsuri

2014-10-30T15:02:32+02:00
a baga de seama-atent
a-i parea rau-a regreta
a face rost-a gasi
a se face de ras-a se incurca
de ajuns-prea mult
cu capul in nori-neatent
scos din cutie
-nou-nout ; neincercat
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T15:02:36+02:00
A baga de seama = a sesiza
a-i parea rau = a regreta
a face rost = a procura
a se face de ras = a se umilii
de ajuns = destu
cu capul in nori = euforic

2 5 2