Răspunsuri

2014-10-30T14:59:56+02:00
Elevii n-au avut cu ce sa mearga la bal.
N-am mers  niciodata in America.
Mai imi dai inca una cu n-am
N-am deloc inspiratie pt compunerea ceruta la limba latina.
sau limba romana .... orice limba poti scrie :))
sau La test n-am scris bine la ultimul exercitiu.
Ms
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T14:59:56+02:00
Ei n-au facut tema cum trebuia.
N-am destui bani pentru a cumpara o bicicleta noua.