MAI AM NEVOEDE AJUTOR VARAG.

O BRUTARIE A PRODUS 132 DE COZONACI , PAINI DE 3 0RI MAI MULTE SI COVRIGI CAT COZONACI PAINILE LA UN LOC .CATE PRODUSE DE PANIFICATIE A PRODUS IN TOTAL.

CU TOT CU REZOLVARE SI EXERCITIU

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T14:53:56+02:00
132 cozonaci *3 = 396 paini 
132 cozonaci + 396 paini = 528 covrigi 
132 cozonaci + 396 paini + 528 covrigi = 1056 produse panificatie 
2 5 2
2014-10-30T14:55:47+02:00
Cozonaci-132
piini-de 3 ori m.m(sageata spre cozonaci)
covrigi-(sageata spre acolada dintre piini si cozonaci)
total-?
                                              rezolvare:
132 *3=396(piini)
132+396=528(covrigi)
132+396+528=1056(total)
degeaba am facut-o doar 5 puuncte pentru atita lucru