Răspunsuri

2014-10-30T14:45:13+02:00
Lainic - haimana, un om care pierde timpul
a gabui - a infasca, a lua, a prinde
tiva - (daca este interjectie) inseamna hai, fugi! au luat-o la fuga
ceaslov - era o carte bisericeasca dar folosita si ca abecedar in timpul lui Ion Creanga pentru ca doar popii si dascalii stiau carte 
Am zis forma literara adica baiat-baiet
totul e gresit
asa scriu unii raspunsuri eronate si nu pot fi scrise raspunsurile bune,alearga dupa puncte si scriu tampenii
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T14:47:38+02:00
Lainic-tainic
a gabui-a galbi
tiva-tija
ceaslov- cealov
Asta e forma literara?
da
forme mai vechi...
Ms :)
cupl. ;)