Ariana are o carte de 60 de pag EA citeste cate 8 pag tinp de 7 zile
Cate pagini mai are de citit ?
rezolvare (p.s vreu cu tot cu intrebari ) si cu operait si rezultatele lor

2

Răspunsuri

2014-10-30T14:42:55+02:00
1).  cat a citit Ariana ?
       8x7=56
 2). cate pagini mai are de citi ?
       60-56=4
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T14:42:56+02:00
1.Cate pagini citeste in 7 zile?     8ori 7=56 pagini       2. Cate pagini mai are de citit?  60-56= 4 pagini                    Raspuns: 4 pagini