Ajutati-ma la romana -Gaseste cite o expresie echivalenta pentru fiecare dintrecele ce urmeaza
:a cauta nod in papura, a avea carte, de toata mina, a fi cu musca pe caciula, a strimba din nas , terchea-berche, a fi numai ochi si urechi, a da mortul popei,
VVVVVVVVVVVVVVVVVVVAAAAAAAAAAAAAA, RRRRRRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOO GGGGGGGGGGGGGG.

2

Răspunsuri

2014-10-30T14:34:05+02:00
A cauta galceava,
a avea stiinta, a stii, a fi invatat
de tot felul, de toate
a fi vinovat
a nu i conveni
fite cine
a fi atent
a da ortul popei=a muri,a deceda
8 4 8
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T14:35:45+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A cauta nod in papura=a cauta motiv de cearta
a avea carte=a invata
a fi cu musca pe caciula=a fi vinovat
a stramba din nas=a fi nemultumit
terchea-berchea=om de nimic
a fi numai ochi si urechi=a fi foarte atent
a da ortul popii=a muri,a deceda
daca e scris gresit si e ,,de toata mila'' =jalnic
daca ai scris corect,de toata mina,nu stiu...

33 4 33