Ajutatima varog
LA IN CONCURS DE ATLETISM PARTICIPA 6 GRUPEBA CATE 36 DE COPII ,IAR RESTUL PANA LA 641 SUNT ADULTI. AFLA CATI ADULTI FORMEAZA O GRUPA DACA SUNT 5 GRUPE.SE FACE PRIN EXERCITIU CU TOT CU RASPUNS SI REZOLVARE.

2

Răspunsuri

2014-10-30T14:31:42+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T14:33:08+02:00
1). cati copii sunt in total ?
        6x36=216
2). cati adulti sunt ?
        641-216=425
3). cati adulti formeaza o grupa ?
        425:5=85
6 4 6