Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T14:31:01+02:00
Computerul are mouse,tastara si boxe(casti). In el se gasesc unele componente numite softwere si hardwere.
2014-10-30T14:31:02+02:00
      Calculatorul este format dintr-o unitate de baza, un monitor, tastatura si mouse.
      Unitatea de baza este partea cea mai importanta parte a calculatorului, deoarece ea constituie ,,motorul''.
       Monitorul este pentru a viziona imaginile.
       Cu ajutorul tastaturii scriem.