Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T14:12:39+02:00

produsul 9x3=27

suma 9+3=12

diferenta 27-12=15

Scrie răspunsul tău aici

2014-10-30T14:12:44+02:00
9 ori 3 = 27                                                                                                        9 + 3 =  12                                                                                                        27 - 12 =  15
nu sunt suparata
dar nu mai pune ca am ce-l mai inteligent rapuns
nu mai pune
spune
Ok