Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T13:43:03+02:00
A+b=18
a=b+2                     a+b=18
                             b+2+b=18/-2
                             2b=16/:2
                             b=8=>a=10
2014-10-30T13:43:43+02:00
A+b= 18 a=b+2 b+2+b=18 2b+ 2= 18 l -2 2b= 16 b= 16÷(impartit) la 2 b= 8 a= b+2= 8+2=10 a=10
Ok?
asa am facut si eu. deci daca amandoua sunt la fel cred ca e corect, nu?
Pai imi apare aici doar primele 2 exercitii adica a+b=18 și a=b+2 deci cred ca sunt corecte❤
cu placere