Răspunsuri

2014-10-30T13:36:46+02:00
Atunci ori este fata (recto, ablativ) ori verso (contrapagina), vezi care se potriveste
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T13:36:54+02:00
Este o parte a unei file pagina. Mia placut sa te ajut:-)
OBSERVA IMAGINEA SI EXPLICA CE ESTE CUPRINSUL UNEI CARTI? CUPRINS: TINERETE FARA BATRANETE SI VIATA FARA DE MOARTE.
TREBUIE SA SCRIU CEVA AN DREAPTA SCRISULUI ASTA
Cu ce este imaginea
cu ce tiam scris,tinerete fara batranete...
Scuze dar chiar nu stiu imi pare rau