A)douăzeci de sute, douăzeci de zeci și doua unități B) douăzeci de mii, douăzeci de sute și douăzeci de zeci. C) douăzeci de mii, douăzeci de zeci și douăzeci de unități D) douăzeci de sute , douăzeci de zeci,douăzeci de unități . Aștept răspuns . Mulțumesc!

2
Cerința este :Scrie numerele formate din:

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T12:51:18+02:00
A)  2000 + 200 + 2 = 2202
b)  20000 + 2000 + 200 = 22200
c)  20000 + 200 + 20 = 20220
d)  2000 + 200 + 20 = 2220
1 5 1
2014-10-30T12:51:28+02:00
A)douazeci de sute ,douazeci de zeci si doua unitati -2202;
b)douazeci de mii ,douazeci de sute si douazeci de zeci  22200