Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T12:10:56+02:00
In livada bunicul a plantat 356 de pruni, iar meri cu 48 mai multi. cati pomi a plantat bunicul in total? scrieti rezolvarea problemei printr-un singur calcul.

2014-10-30T12:42:39+02:00
Intr-o livada s-au plantat in prima zi 356 puieti in a doua zi s-au plantat mai mult de cat in prima zi cu 48 de puieti.Cati puieti s-au plantat in cele doua zile?
1 5 1