Răspunsuri

2014-10-30T11:14:13+02:00
Usor
trecator
se luminau
se intunecau 
ochi 
broasca
ploaie
turn
paznic
mare
care
vara
unde
cada
bine
lac 
noua
toc
vie
leu
broasca



Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T11:20:32+02:00
Lac (apa), lac (oja)
noua (cifra), noua (in stare foarte buna)
poarta (verb), poarta (sunbstantiv)
leu (animal), leu (ban)
noi (pronume), noi (adj)
masa (ospat), masa (mobilier)
banca (unde se depun bani), banca (din parc)
cariera (miniera), cariera (profesie)
sare (de bucatarie), sare (verb)
broasca (animal), brosca (la usa)
lama (animal), lama (de cutit)
imobil (nemiscat), imobil (cladire)
pui (de gaina), pui (verb)
ras (animal), ras (verb)
toc (tocul usii), toc (de pantof)
vesela (farfurii), vesela (fericita)
zebra (animal), zebra (trecere de pietoni)
scump (dragut), scump (cost mare)
capra (de taiat lemne), capra (animal)
vin (bautura), vin (verb)
ms adinakira
cum dau puncte
??
adinakira cum iti dau puncte??
am primit 8 puncte in momentul in care am raspuns iar dupa ce mi-ai dat ”cel mai bun raspuns”, am mai primit inca 4. Multumesc mult :))