Trebuie sa scriu corect numele personalitatilor stiind ca pronuntia acestora este urmatoarea:
Mihail Cogãlniceanu,Alecu Ruso,Bogdan Petriceicu Hașdeau,Gelu Naum,Constantin Notara,Jean do Lafonten,Cearlz Dichinz,Carl Mai,Cearli Ceaplin,Lutvic fan Bethofãn,Mighel de Servantes,Volter.......Va rog ajutati-ma

2

Răspunsuri

2014-10-30T10:47:49+02:00
Mihail Kogalniceanu
Alecu Russo
Bogdan Petriceicu Hasdeu
Gellu Naum
Constantin Nottara
Jan de la Fontaine
Charles Dickens
Karl May
Charli Chaplin
Ludwig van Beethoven
Miguel de Cervantes
Volterra




13 4 13
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T10:54:38+02:00
Mihail Kogalniceanu,Alecu Russo, Bogdan Petriceicu Hasdeu ,Gellu Naum,Constantin Nottara,Jean de la Fontaine,Karl May,Charly Chaplin,Ludwing van Beethoven, Miguel de Cervantes
11 3 11