Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T10:39:27+02:00
Tesuturile pot fi vegetale ( membrionare - meristematice- se divid , formeaza tesuturi definitive si asigura cresterea in lungime a plantei - si definitive , nu se divid , sunt specializate si clasificate in : tesuturi : de aparare , asimilatie , depozitare , conducatoare si secretoare ) si tesuturi animale ( e extrem de mult de scris... 
1 5 1
2014-10-30T10:39:50+02:00
Tesutul este o grupare de celule care au aceeasi forma si structura si indeplinesc aceeasi functie. Tesuturile intra in alcatuirea unui organ. Tesuturile animale sunt: epiterial, conjunctiv, muscular si nervos.
Tesutul este o grupare de celule cu aceeasi forma , structura si indeplinesc aceeasi functie.Ele pot fi :de depozitare, de asimilatie, de aparare conducatoare si secretoare.
De aparare:epiderma
Conducatoare:vase lemnoase si liberiene
tesuturile sunt ogruare de celule ce indeplinesc aceeasi functie(sunt in faza judeteana al olimpiada.urati-mi succes