Răspunsuri

2014-10-30T09:51:47+02:00
Porneste din muntii Padurea neagrea din Germania, strabate mai multe tari dar si capitale, are o lungime foarte mare, si este si foarte adanc
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T10:34:05+02:00
Dunarea este al doilea fluviu ca lungime din Europa dupa Volga. Ea strabate 10 tari(Germania, Austria, Slovacia, Ungaria, Croația,Serbia, România, Bulgaria, Republica Moldova, Ucraina) și are afluenți în alte șapte țări. Trece prin patru capitale de stat:Viena, Bratislava, Budapesta și Belgrad.


2 5 2