Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-02T20:35:43+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Energia initiala este cinetica si e cunoscuta Ei=4 000j. Energia finala este potentiala Ef=4 000j conform legii conservarii energiei. Dar Ef=mgh de unde scoti m=Ef/gh. Ei=mVV/2 de unde se scoate V=radical(2Ei/m)
La trecerea prin punctul aflat la h=5m, sistemul are Ec si Ep suma lor fiind Ei conform conservarii energiei Ec+Ep=Ei
Dar Ep=mgh deci aflam Ec=Ei-mgh =mvv/2 De aici se scoate v=radical(Ei-mgh)
Succes!
1 5 1
2014-03-02T21:36:09+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ep=mgh⇒m=Ep/gh=4000/10.200=2kg
Ec=mv²/2⇒v²=Ec.2/m=4000⇒v=√4000=20√10m/s
la inaltimea de 5m o parte din energie este cinetică si oparte potentială
Ep1=mgh1=2kg.10N/kg.5m=100J
Ec1=4000-100=3900J
V1=√3900=10√39m/s