Răspunsuri

2014-10-30T09:47:14+02:00
Geaz se scrie jeaz,blugins  provine din limba engleza,aut tot din engleza  ,orvoar din franceza,randevu din franceza,cornar din engleza atat stiu sper ca tiam fost de folos!
3 3 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T11:07:28+02:00
Geaz - jazz - engleza
sou - saw - engleza
blugins - blue jeans - engleza
bos - boss - engleza
aut- out - engleza
scherto - scherzo (gluma) - italiana
orvoar - au revoir - franceza
randevu - randez vous - franceza
cornar - corner - engleza
uestern - western


6 4 6