Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T09:21:58+02:00
Paris - Sena
Londra - Tamisa 
Roma - Tibru 
Budapesta - Dunărea
Lisabona - Tejo 
Moscova -Oka 
Viena - Dunarea 
Skopje- Vardar
Dunarea trece prin Germania  , Austria (Viena ) , Slovacia ( Bratislava ) , Ungaria ( Budapesta) , Serbia ( Belgrad) , Romania. 
14 4 14
2014-10-30T13:57:39+02:00
Paris - Sena
Londra = Tamisa 
Roma = Tibru 
Budapesta =Dunărea
Lisabona = Tejo 
Moscova =Oka 
Viena = Dunarea 
Skopje= Vardar


Dunarea trece prin10 tari : Germania  , Austria  , Slovacia  , Ungaria,  Budapesta , Serbia  , Romania.
 Si 4 capitale:
Viena  , Bratislava ,Budapesta  , Belgrad.




4 3 4