Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T09:56:36+02:00
Enunțul corect : „amesteci” 2 l H2 cu 1 l O2 și dai foc „amstecului de gaze”  (butelia nu arde !!!!)
RĂSPUNS: .... se produce o explozie
2H2 +O2 ⇒ 2H2O  (hidrogenul arde în oxigen; reacția are loc cu o viteză fff mare și cu o degajare de căldură ff mare =EXPLOZIE)
1 5 1
2014-10-30T10:20:31+02:00
Se formeaza apa si nu arde
la temperatura f. ridicata, apa arde, se descomune
da ai dreptate