Răspunsuri

2014-10-30T08:52:57+02:00
Povesteste si tu cand ti a venit o ruda sau niste prieteni foarte buni
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T09:38:55+02:00
Să fiţi uniţi armonios în iubire.“ — COLOSENI 2:2

Intr-o zi m-am gandit ce privilegiu minunat este sa am parinti. Stiu ca vin obositi de la munca si sunt stresati datorita conditiilor grele in care traim dar in acea zi parca descoperisem bucuria de a fi in compania lor. Imi facusem deja temele, asa ca am ajutat-o pe mama sa aseze masa. Am rugat-o sa il invitam la masa si pe vecinul nostru care era de conditie umila, foarte sarac, chiar daca nu avea aceeasi religie ca noi. Mama a fost de acord. Dupa ce tata a spus rugaciunea, a mentionat versetul din Coloseni 2:2 unde apostolul Pavel ne indeamna sub inspiratie divina sa fim uniti in iubire. Toti eram bucurosi. Dar cel mai bucuros eram eu pentru ca facusem ceva bun.