Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T08:39:50+02:00
Un mijloc important de transport în evul mediu o constituia trăsura care era folosită în special pentru transportarea mărfurilor.În această perioadă creşte si circulaţia pe drumurile de apă, ca mijloc de transport fiind folosite şalupele cu vîsle sau bărci trase de cai.In Franţa de la mijlocul secolului al XV-lea, a inceput utilizarea trăsurilor colective.
2014-10-30T10:16:07+02:00
In Evul Mediu calatoriile se desfasurau cu ajutorul trasurilor sau a cailor.