Răspunsuri

2014-10-30T06:53:01+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
(15+x+13+3x)/4=17
15+x+13+3x=68
4x=40
x=40/4
x=10

15 4 15
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T07:24:45+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
(15+x+13+3x):4=17
(28+4x):4=17⇒28+4x=17·4
                      28+4x=68⇒4x=68-28
                                        4x=40⇒x=40:4
                                                    x=10
21 4 21