Cine stie sami spuna raportul creatie-realitate(lumea fictionala cu cea a calculatorului) 100puncte. urgent!!!!!!!!!!!

2
scz dar ce vrei nu am inteles
Comentariul a fost şters
in ce clasa esti ca sa stiu ?
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

2014-10-30T06:42:29+02:00
Uite o poveste de ajutor:
Un om care vroia sa civilizeze un trib de indieni, A venit cu o plasma si le-a pus un film...Dupa ce s-a terminat au fost intrebati ce-au vazut:
- O gain trecand sub cutie..(numeau cuti plasma)
Deci realitatea palpabila era gainasi nu au bagat in seama niste imagini.......
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T06:59:58+02:00
Lumea fictionala nu este adevarata .
Lumea fictionala este o prefecatorie .
Decat sa alegi lume fictionala mai bine alegi lumea vie ( natura )

2 5 2