Răspunsuri

2014-10-29T23:05:27+02:00
Pai un grad are 60 de minute si 1 minut are 60 de secunde...Adica 2 grade si 30 minute - 1 grad si 40 minute = 0 grade si 50 minute.
1grad=60 de minute=3600 de secunde
e ca si cu orele
doar in loc de grad e ora:))
stai sa iti explic ce am inteles si apoi imi spui daca este bine , ok?
deci ca exemplu: 27o 31' 44'' + 32o 31' 25''.. Adunam prima oara secundele adica : 44+ 25 = 69 ,a trecut de 60 deci trecem jos 9 secunde si 60 de secunde le adunam un minut.. apoi : 31' + 31' + 1 = 63 acum ce facem?? Asta nu inteleg!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T07:58:20+02:00
Daca ai operatii de adunare aduni secunde cu secunde ,minute cu minute  si grade cu grade  daca la rezultat obtii mai mult de 60 de secunde transformi in minute scazand cate 60  de secunde pentru un minut iar daca ai mai mult de 60 de minute transformi in grade luand cate 60 de minute pentru 1 grad.
La scadere scazi la fel iar daca la scazator ai mai multe minute  atunci transformi la descazut 1 grad in minute tinand cont ca un grad are 60 de minute si daca ai secunde mai multe transformi 1 minut in 60 de secunde de ex 180°=179°60 minute sau 180°=179°59 minute si 60 sec.
8 4 8