Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T22:35:10+02:00
Present Tense Simple sau Present Simple se traduce in romana Prezentul Simplu.
El se formeaza  din subiect si din verb.
La pronumele I, You, We, They se adauga verbul simplu ( work, go, eat, etc.)
La pronumele He, She, It se adauga verb simplu si se pune terminatia s sau es.
2 4 2
2014-10-29T22:42:19+02:00
Este utilizat pt present sitation and facts, likes and dislikes, action in the present that is hapenig now, at the moment. Se pune pronumele I, You, He/She, They, We + verb la infinitiv.. la persoana a 3a se pune un s. Bafta!
Exemplu: I go to school. He goes to school. I eat a cake. He eats a cake...
cand se pune mai exact es cand verbul se termina cu o vocala??