Răspunsuri

2014-10-29T22:00:06+02:00
Subiectul= cine face actiunea ( este parte de propozitie) verbul= este o parte de vorbire care arata o actiune ... nu mai stiu bine nu se mai fac din clasa a 9-a in coace
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T22:01:03+02:00
Subiectul este partea principala de propozitie care arata obiectul in propozitie despre care se spune ceva cu ajutorul predicatului , el arata cine face actiunea.
Verbul este partea de vorbire care exprima actiunea , straea sau existenta.
2 5 2