Răspunsuri

2014-01-08T12:55:48+02:00
In general trebuie sa stie materia din clasa a Viii-a . Practic, in fiecare an tu te bazezi pe ceea ce stii deja la care mai adaugi cunostinte noi. deci ceea ce tu teoretic stii in clasa a opt-a reprezinta suma tuturor cunostintelor dobandite in clasele 1-7
Pe mine ma interesau niste capitole.
Dragul meu, nu trebuie sa stii niste capitole, trebuie sa stii tot.
Probabil,dar e o situatie mai speciala.Am intrerupt scoala cativa ani si nu mai stiu mare lucru
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-08T14:41:37+02:00
Pai la romana nu ai nevoie de multe cunostinte. Faci lecturi noi. La  mate trebuie sa stii un pic functiile. In rest, la fizica, si chimie, repeti materia din clasa a 7a. La biologie faci din clasa a 5a. Depinde de profil. Succes! :)
2 4 2