Răspunsuri

2014-10-29T21:51:23+02:00
Ana si-a facut un mot drept in frunte.
Detectivul a atins acel obiectiv.
Colega mea are un par foarte lung.
Vecinul meu nu mai este patron la restaurantul din colt.
Instalatorii au reparat acea pompa stricata.
Fratele meu a stricat o racheta de jucarie.
Surorile mele seamana intre ele.
Ea a folosit un termen nepotrivit.
Eu am trac de scena.
La ora de fizica am vorbit despre volum.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T21:53:54+02:00
Mi-am facut un mot cu fundita
stai mot in fata mea
astazi am vorbit despre motii di Tara Oasului
ma uit in obiectiv sa iasa poza frumoasa
am cautat un obiectiv turistic frumos
am un par in gradina
mi-am pus flori in par
tata a schimbat patronul la tabloul electric
mama lucreaza la patron
el pica examenul de simulare
baiatul pica in bot daca se impiedica
vreau o pompa pentru bicicleta
beau apa de la pompa
o racheta a explodat in drum spre marte
joc tenis cu o racheta noua
mama da raportul la servici
ostasul iese la raport
tata seamana cu un actor celebru
bunicul seamana grau
eu dau cu sutul in mingie
minerii ies din sut la pranz
trebuie sa predau lucrarea la termen
termenul de valabilitate este expirat
actorul are trac pe scena
traci sunt stramosii nostri
am acumulat un volum mare de munca
volumul apei a crescut considerabil
8 4 8