Răspunsuri

2014-10-29T21:45:13+02:00
Poti sa faci un asa desen
Sau poti sa desenezi o carte de exemplu
sau.... ei bn o carte SF cu tot ce-i trebe pe coperta
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T21:48:15+02:00
Carti sf?..sa vedem .. ai putea desena o nava spatiala sau .. ramai la idea cu nava spatiala mai bn ca si eu am avut acelasi lucru de facut ieri.. si a mers..

Sper sa fi ajutat si sper sa alegi nava+cel mai bun raspuns


sau.... ei bn o carte SF cu tot ce-i trebe pe coperta