Răspunsuri

2014-10-29T21:43:14+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
accentul reprezinta pronunțare mai intensă, mai accentuata sau pe un ton mai înalt  a unei silabe sau litere din alfabet
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T21:43:35+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
a accepta înseamnă a fi de acord cu ceva, a primi , a consimți să.., a admite , a încuviința.

acceptul - este un consimțământ scris pe o poliță , o încuviințare, o aprobare.
Păi aici ai scris ACCEPT!!!
Uite așa se creează CONFUZII!
și ne supărăm degeaba
Definiţia accentului
vezi că ți-a dat-o altcineva care poate din greșeală a citit accentul când tu ai scris de fapt acceptul