Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-08T10:45:12+02:00
4 sunete, 6 litere sunt in cuvantul tau
2014-01-08T10:46:13+02:00
Gheata-6 litere si 5 sunete

ghea-ţă, accentul cade in prima silaba pe a, atunci cand ai dupa grupurile de cuvinte alta vocala atunci cade pe ea.se si aude deci gheaţă are 6 litere si [GAŢĂ]-4 sunete
ops
erau 4 sunete am uitat ca era si h
nu-i nimic, invatam unii de la altii:D