Corectati greselile iar apoi rescrieti propozitiile:
Pentru a urma in continuare o forma de invatamant potrivita,parintii mi-au dat mai multe exemple pilduitoare din biografiile scrise ale vietilor celebritatilor renumite.
Avionul a survolat pe deasupa dunelor de nisip,dupa care a aterizat pe pamant.
Problema pubelelor de gunoi in marile orase este foarte importanta.
Participantele la un concurs de autoinfrumusetare proprie au invatat cum sa-si ingrijeasca tenul lor si cum sa-si epileze parul.
Am mers pana intr-un loc in care drumul se bifurca in doua.
Din cauza ca a baut prea mult vin imbuteliat in sticla,a facut gastrita la stomac.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T21:13:07+02:00
Pentru a urma in continuare o forma de invatamant potrivita,parintii mi-au dat mai multe exemple din biografiile scrise ale vietilor celebritatilor renumite.
Avionul a survolat pe deasupa dunelor de nisip,dupa care a aterizat.
Problema pubelelor in marile orase este foarte importanta.
Participantele la un concurs de autoinfrumusetare au invatat cum sa-si ingrijeasca tenul lor si cum sa-si epileze parul.
Am mers pana intr-un loc in care drumul se bifurca.
Din cauza ca a baut prea mult vin imbuteliat ,a facut gastrita la stomac.
2014-10-29T21:23:07+02:00
1. Pentru a urma  o forma de invatamant potrivita, parintii mi-au dat mi-au dat mai multe exemple din biografiile scrise ale vietilor celebritatilor.