Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T21:22:21+02:00
Într-o zi am plecat la pădure cu câţiva prieteni. În drum spre locul cu pricina, am rămas în urma grupului.În spatele meu se auzeau nişte paşi stranii. M-a întors înspăimântată, însă nu era nimeni. Pe parcurs ce mergeam, paşii deveneau din ce în ce mai înfricoşători. Am alergat şi am ajuns din nou lângă prietenii mei. Le-am spus ce mi s-a întâmplat şi ei mi-au răspuns că aiuresc. Ajunşi la pădure, am pătruns în întunecimea ei din ce în ce mai mult. După câteva ore de mers, s-a înnoptat. Am hotărât să ne întoarcem acasă, însă nu mai nimeream drumul. Ne-am învârtit de câteva ori în cerc până am dat de o casă mare, veche şi pe jumătate dărâmată.Împreună cu o prietenă am intrat în acea casă. Încă de la intrare am văzut un cap de copil ce atârna de un candelaru. Am alergat înfricoşate în prima cameră pe care amzărit-o pentru că nu mai găseam uşa de la intrare. Acolo, se aflau câţiva copii legaţi pe pat, iar un bărbat înalt, ascuţea alături nişte cuţite. Am fugit aproape moarte de frică, şi, printr-o minune, am reuşit să ieşim afară. Le-am spus colegilor ce am văzut înăuntru şi am alergat cu toţii spre case. În urma noastră se auzeau zgomote puternice, ca şi cum eram urmăriţi îndeaproape de cineva. Deodată, asupra noastră s-a lăsat o umbră. M-am întors şi l-am văzut pe omul din casa bântuită. Acesta ţinea în mâna dreaptă o toporişcă a cărei lamă strălucea în întuneric. Am început să ţipăm şi să alergăm în toate direcţiile.După ceva timp, am ajuns ca prin minune acasă. Am povestit părinţilor ce mi s-a întâmplat,dar nu m-au crezut. A doua zi, însă, am aflat că una dintre prietenele mele nuajunsese acasă. Am oferit poliţiştilor toate indiciile necesare, în speranţa că o vor găsi pe Gina. Însă nici o pistă nu a dat roade. Casa din pădure a dispărut ca şi cum nu ar fi fost niciodată acolo, iar dispariţia fetei a rămas un mister până în ziua de astăzi.
2014-10-29T21:24:16+02:00
Nu conteaza cati ani ai
De esti fata sau baiat
Intr-asta noapte ingrozitoare
Oricine poate fi speriat

E ciudat ca peste noapte
Tot orasu-i transformat
Este plin de vrajitoare si schelete in dulap

Luna parca sta sa cada
Varcolacii sunt pe ea
Si vampirii toti alearga
Sangele cuiva sa-l bea.

a...
Simona mersi inca odata
Si Catalina :)
n-ai pt ce :)
Catalina daca poti sa imi traduci aia de sus din engleza in romana :3