Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T20:50:04+02:00
Nu voi spune , deoarece prietenul care mi-a pus este cel mai bun prieten si el are incredere in mine ( e secret personal) .... :))))
2014-10-29T20:50:19+02:00
Pai daca prietenul tau a avut atata incredere in tine nu trebuie sa-l dezamagesti. Din punctul meu de vedere daca vrei sa te considere un ami bun si de incredere nu trebuie sa-i destainui nimanui secretul