Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T20:42:16+02:00
Se spune că în viață totul este trecător. 
 Am văzut de la fereastră un trecător grăbit.
  Orice este ușor când știi.
Toți vrem să fie ușor la școală.
22 4 22
Zilele sunt atat de trecatoaresi de schimbatoare.
A cazut o pana usoara.
e atat de usor sa inveti
mulțumesc pt. coroană
mhh
2014-10-29T20:42:37+02:00
Iubirea e trecatoare.
El e un oarecare trecator
Usor se infiripa sentmentele.
Testul e foarte usor.
7 4 7