Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T20:27:15+02:00
Cavalerii teutoni au dus multe lupte in cruciadele lor.
Armatele au dus un razboi aprig de expansiune !
Toate obiceiurile si cuvintele turanice s-au estompat in timp.
Regele Ungariei a fost numit de Papa, rege apostolic, ca exemplu pentru supunerea fata de el.
3 4 3
2014-10-29T20:28:57+02:00
Rolul unor cavaleri teutoni,in istorie a fost adeseori supraestimat in beneficiul fictiunii si a construirii legendei din jurul lor.
astazi la ora de istorie am invatat despe expansiunea romana
migraţiile din stepele nord-pontice din secolul al X-lea până la întemeierea Ţării Româneşti au reprezentat apanajul exclusiv al triburilor nomade turcice
Ungaria a avut un mare rege apostolic 
1 3 1