Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T20:24:25+02:00
Te gandesti la membrii familiei si la relatia care o ai cu fiecare... poti spune de legatura stransa cu anunite persoane, care se consolideaza ca o cetate! Si..ca pt a fi fericit nu iti trebuie o cetate ci o familie unita!
3 4 3
2014-10-29T20:24:38+02:00
Casa mea este pentru mine o cetate.In casa ma simt protejata,parca in jur ar fi ziduri de aparare in loc de pereti.Casa totdeauna a adunat familia la sarbatori,ne*a unit.Acasa e cel mai bine,in casa ta
7 4 7