Răspunsuri

2014-10-29T20:10:23+02:00
Familie lexicala- argintarie , argintiu , arginiu , argintar ..
campul lexical - bratari , cercei ,lantisoare ..
familie lexicala- argintarie , argintiu , arginiu , argintar etc....
campul lexical - bratari , cercei ,lantisoare ,.............. inel etc....
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T20:14:23+02:00
Argint- argintiu    Familia lexicala
          argintar
          argintare
          argintos                          
          argintoasa
          argintarie 
         neargintit
          reargintarit
          a arginti
          a nearginti
          a rearginti

Campul lexical : Aur, bronz, cupru, platina, diamant..

15 4 15