Răspunsuri

2014-10-29T20:02:59+02:00
Daca teztul are o morala gasesti in ultimul aliniat,daca nu iti faci impresie
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T20:03:48+02:00
Pai citesti textul ..
si vezi despre ce merge vorba
care sunt personajele si care este ideia 
cu ce dispozitie a scris autorul textul cui este dedicat ce emoti traestii..
dupa titlu .. dupa ideia principala

ms:D daca team ajutat marcheaza ca fiind cel mai bun_