Răspunsuri

2014-10-29T20:03:31+02:00
S-a urcat, duse, asezata, sa-ti arat, astepta
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T20:07:28+02:00
a luat 
a urcat
Duse
o să vie
 te duci
 o-ntreabă
ai lămurit
ai rătăcit
ai suit
să-ţi arăt
Să-ţi mai pun
Mă gândesc
o feresc
o să zică
o lipsi
o aşteaptă

                  O FURNICA


O furnică mică, mică
Dar înfiptă, va să zică,
Ieri, la prânz, mi s-a urcat
De pe vişinul uscat
Pe picioare, pentru căci
Mi le-a luat drept nişte crăci.
Mărunţica de făptură
Duse, harnică la gură
O fărâmă de ceva
Care-acasă trebuia
Aşezat în magazie
Pentru iarna ce-o să vie.
Un' te duci aşa degrabă
Gândul meu mâhnit o-ntreabă
}ncă nu te-ai lămurit
Că greşeşti şi-ai rătăcit?
Cu merinda îmbucată
Te-ai suit până-n cravată
Şi mai ai până-n chelie
Două dealuri şi-o bărbie.
Nu vrei tată să-ţi arăt
Cum iei drumul îndărăt?
 
Să-ţi mai pun o întrebare
E aproape de culcare;
Unde dormi, aici, departe?
Intr-o pagină de carte?
S-ajungi virgulă târzie
Într-un op de poezie?
Mă gândesc ce-i de făcut
S-o feresc de neştiut,
Ingrijat de ce-o să zică
Maica stareţă furnică
De-o lipsi din furnicar,
Şi-o aşteaptă în zadar.



o să vie
te duci
o-ntreabă
ai lămurit
ai rătăcit
ai suit
să-ţi arăt
cu placere Saly