Răspunsuri

2014-10-29T19:57:16+02:00
Am fost in port sa vad vapoare
eu port o haina
am in ghiveci o cala
am vizitat cala vaporului
un bob de griu
m-am dat cu bobul la munte
fata e rasa in cap
 comuna e rasa de pe fata pamantului
ma doare bila(fierea)
ma joc cu o bila
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T20:01:28+02:00
Îmi place portul țărănesc. / Port îmbrăcăminte nouă / Bunicii mele i-a plăcut cala pe care iam cumpărat-o./ Pe  vapor am avut ocazia să intru în cala acestuia .
Vreau un bob de cafea ./ Iarna ,la munte, mă plimb cu bobul./ N-am vrut să fiu văzut,așa că m-am așezat pe vine ./ Cine vine acum la noi? / Bila cu care te joci este a mea./ Bunica mea a fost operată la bilă.