Răspunsuri

2014-10-29T19:54:07+02:00
Cuvant format prin compunere prin sudare de la cuvantul ''sant'' + ''ilie''
3 3 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T19:55:20+02:00
Santilie s-a format prin compunere prin sudare de la ''sant''+''ilie'' probabil a vrut sa zica sfantul ilie :) ,sper ca te am ajutat!
cel mai inteligent raspuns! su eu tot la fel am raspuns
ok si npc :*
Multumesc la amindoi ok!?
ok :))
ok