Răspunsuri

2014-10-29T19:39:41+02:00
Pai asta cinei
 de aici cai un baiat frumos si sexy
Comentariul a fost şters
Dacum
Mare-Eu plec la mare.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T19:41:31+02:00
El este un copil mare.
Vara aceasta, am fost la mare.
Boroasca de la usa s-a stricat.
Broasca din lac sare tot timpul.
El are ochi albastri.
Ochiul de la aragaz s-a stricat.
A spart un ochi de geam(o bucata).
Paharul este unplut ochi.
Imi place sa mananc un ou ochi.
Oamenii mananca mici.
Ei sunt mici.
Are un picior subtire.